پیام فرستادن
اخبار
خونه > اخبار > اخبار شرکت در مورد 4 روش های نوآورانه آستین های کوچک می تواند به علامت گذاری محصول خود را به عنوان علامت تجاری تبدیل کنند
مناسبت ها
با ما تماس بگیرید
86-027-83991169
حالا تماس بگیرید

4 روش های نوآورانه آستین های کوچک می تواند به علامت گذاری محصول خود را به عنوان علامت تجاری تبدیل کنند

2017-12-15

آخرین اخبار شرکت در مورد 4 روش های نوآورانه آستین های کوچک می تواند به علامت گذاری محصول خود را به عنوان علامت تجاری تبدیل کنند

4 روش های نوآورانه آستین های کوچک می تواند به علامت گذاری محصول خود را به عنوان علامت تجاری تبدیل کنند

بسته بندی مهمترین بخش ارائه محصول شما است. اگرچه انواع گزینه های موجود وجود دارد، یکی از راه های هیجان انگیز برای بسته بندی محصول خود را با آستین کوتاه است که می آیند مجهز به بسیاری از ویژگی های جذاب است. اگر شما به دنبال یک راه جالب جدید برای برچسب زدن محصول خود را بیشتر از "عامل wow"، بررسی کنید این چهار گزینه بسیار جذاب است که بسته بندی بسته بندی آستین را کاهش می دهد:

آستین کوتاه بافتی

یکی از ویژگی های تاثیر بالا که می تواند به برچسب آستین کوچک شما اضافه شود، بافت است. با ارائه یک تجربه بسیار لمسی، بافت چاپ شده می تواند به صورت اشکال و خطوط دقیق، تصاویر بالا و ذخایر جوهر باشد. این جلوه های سه بعدی مانند چرم، چوب، و یا هر تصویر براق شده را تولید می کند. این محصول کاملا منحصر به فرد خواهد بود.

برچسب زدن با عطر

اگر محصول شما به هیچ وجه عطر و طعم نداشته باشد، برچسب زدن با رایحه میتواند راهی مناسب برای تبلیغ آن به خریداران بالقوه باشد. برچسب زدن به عطر و طعم یک ارتقاء منحصر به فرد و هیجان انگیز در صنعت بسته بندی است. مردم جاذبه قوی برای بوییدن دارند. این احساسات و خاطرات را تحریک می کند - و شاید فروش! این که آیا شما در حال فروش کلن، صابون، یا مواد غذایی و یا نوشیدنی، برچسب زدن به رایحه اجازه می دهد تا مشتریان خود را اساسا محصول خود را قبل از خرید آن را تست کنید. برچسب عطر و طعم همچنین محصول مورد علاقه خود را منحصر به فرد و جالب ارائه می دهد، و آن را وسوسه تر برای انتخاب و بررسی بیشتر، افزایش شانس فروش. در حالی که برچسب زدن با عطر و بوی آن ممکن است پیچیده شود، برچسب زدن آستین با استفاده از تکنولوژی که با استفاده از رنگ و پوشش های رنگی قابل چاپ، عطر و بوی عرق را کاهش می دهد.

بسته بندی حرارتی

بسته بندی حرارتی با جوهر ساخته شده است که برای تغییر رنگ به عنوان افزایش یا کاهش درجه حرارت طراحی شده است. گرافیک بر روی برچسب های کوچک آستین که از ویژگی های thermochromatics استفاده می کند، هنگامی که در معرض گرما از دست مشتریان قرار می گیرد، رنگ ها را تغییر می دهد، آنها را تشویق می کنند تا محصول خود را انتخاب کرده و بیشتر آن را کشف کنند. ترموکروماتیک محصولات خود را برای خریداران بالقوه جذاب تر می کند و می تواند محصول شما را از رقابت انتخاب کند.

بسته بندی شب تاب و روز تابش

نور آفتاب شب و روز را می توان با رنگدانه هایی که انرژی را در معرض نور طبیعی یا مصنوعی ذخیره می کنند به دست آورند. هنگامی که در معرض نور قرار می گیرد، برچسب ها در روز و شب درخشان می شوند. بسته بندی درخشان روز و شب می تواند یک طراحی عادی را به چیزی غیرمعمول تبدیل کند و محصول خود را چشم بیشتری به خود جلب کند. اگر فاکتور واو برای هدف شما باشد، بسته بندی آستین کوتاه طراحی شده با برچسب های شب تاب و روز تاب خوردن، مطمئنا این اتفاق می افتد.

بسته بندی محصول بخش مهمی از ارائه آن است. بسته بندی یکی از موثرترین راه های بازاریابی محصولات برای مشتریان بالقوه است و بارها یکی از دلایل اصلی خرید مشتری است. با توجه به پیشرفت های تکنولوژیکی، ایجاد بسته بندی که بیشتر و بیشتر جذاب است، به طور فزاینده ای به چالش کشیدن محصول خود را جدا از جمعیت تبدیل شده است. خوشبختانه، آستین های کوچک مجهز به ویژگی هایی مانند بافت، عطر، رنگ ترمو رنگی، شب تاب و روز تاب خوردن می توانند بسته بندی محصول شما را جذاب و منحصر به فرد کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بسته بندی بسته بندی آستین کوتاه و ویژگی های چشم نواز که می توانید استفاده کنید، امروز با ما تماس بگیرید.

درخواست خود را به طور مستقیم به ما بفرستید

سیاست حفظ حریم خصوصی چین کیفیت خوب برش فیلم رول عرضه کننده. حقوق چاپ 2017-2024 shrinkfilmroll.com . تمامی حقوق محفوظ است.