پیام فرستادن
اخبار
خونه > اخبار > اخبار شرکت در مورد مزایای آستین کوتاه
مناسبت ها
با ما تماس بگیرید
86-027-83991169
حالا تماس بگیرید

مزایای آستین کوتاه

2018-01-17

آخرین اخبار شرکت در مورد مزایای آستین کوتاه

مزایای


تکنولوژی SHRINK. چرا انتخاب برش کمرنگ؟

هر سال، گسترش آستین کوتاه در سراسر روسیه و بازار جهانی به طور فزاینده ای برای استفاده برای بسته بندی های فردی و گروهی محبوب می شود. با توجه به تقاضای رقابت، شرکت های تولیدی به دنبال روش های جدید برای بهبود بسته بندی محصولات خود هستند و آن ها را برای مصرف کنندگان جذاب تر می کند. مهمترین جنبه های بسته بندی، طراحی و عملکرد معاصر هستند. اجزاء که به طور مستقیم در فروش موفق می شوند.

طراحی جذاب

آستین کوتاه از مواد منحصر به فرد ساخته شده است که آنها را قادر می سازد تا به شکل هر نوع بسته بندی، بدون توجه به چگونگی ساختار بسته بندی، سازگاری داشته باشند، ایجاد مزیت بزرگی نسبت به روش های دیگر برچسب زدن است. محصول ما می تواند به راحتی به هر شکل هندسی پیچیده اعمال می شود و به خوبی در طراحی بسته و روش چاپ راتوگرافی عمل می کند. با توجه به طراحی نوآورانه، محصول ما جذابیت و جذابیت مصرف کنندگان را جذب می کند. این تحقق جدید، درهای فرصت هایی را برای بسیاری از مردم به نمایش می گذارد و راه حل های جالب بسته بندی را در بازار نشان می دهد.

کارکردی بالا


امروزه، آستین کوتاه، به طور گسترده ای در تقریبا در هر بخش از بازار مصرف کننده مورد استفاده قرار می گیرد، و آنها را بسیار کاربردی می کند. بسته به زمینه کاربرد، آستین های کوچک نیز به کارایی آنها افزوده می شود مانند:

1) نمایش اطلاعات محتوای بالا، 360 درجه - اطلاعات بسیار بیشتری را می توان بر روی برچسب کوچک در مقایسه با معمولی نمایش داده شود؛


2) پنهان کردن نقایص فنی و فیزیکی کوچک در سطح کانتینر یا بطری؛


3) حفاظت از محصول در برابر تقلبی و دستکاری؛


4) حفاظت از محصول در مقابل اشعه UV.

بازاریابی موفق


آستین کوتاه دارای مزایای بیشتری از نظر بازاریابی است. مواد با کیفیت بالا که برچسب های کوچک را تولید می کنند، از مزایای رقابتی غیر قابل انکار بر روی برچسب های کاغذی برخوردار می شوند و به طور موثر تقاضای مصرف کننده را تحریک می کنند. این امر به پیروی از گروه های هدف جدید مشتریان منجر می شود که در بلندمدت منجر به افزایش قابل توجه فروش و سود می شود.

فرصت های تکنولوژی کاهش حرارت را در نظر بگیرید - شاید بهتر باشد که امروز به موفقیت نیاز داشته باشید!

درخواست خود را به طور مستقیم به ما بفرستید

سیاست حفظ حریم خصوصی چین کیفیت خوب برش فیلم رول عرضه کننده. حقوق چاپ 2017-2024 shrinkfilmroll.com . تمامی حقوق محفوظ است.