پیام فرستادن
اخبار
خونه > اخبار > اخبار شرکت در مورد ویژگی های فیلم حرارتی انقباض پذیر
مناسبت ها
با ما تماس بگیرید
86-027-83991169
حالا تماس بگیرید

ویژگی های فیلم حرارتی انقباض پذیر

2023-06-12

آخرین اخبار شرکت در مورد ویژگی های فیلم حرارتی انقباض پذیر

به فیلم های انقباض حرارتی فیلم ترموپلاستیک نیز گفته می شود.مواد رایج مورد استفاده عبارتند از PVC/PE/PLA/PET و غیره مانند شامپو ژل دوش، محصولات مراقبت از پوست، تلفن همراه، لوازم التحریر، در و پنجره، مواد آلومینیومی و غیره. .چگونه فیلم انقباض پذیر حرارت، محصول بسته بندی شده را منقبض می کند؟

 

روش متداول انقباض فیلم گرما انقباض پذیر به طور کلی استفاده از سشوار است.ابتدا اندازه کیسه گرما انقباض را تعیین کنید، سپس محصول را داخل کیسه قرار دهید، دهانه آن را با دستگاه درزگیر ببندید و در نهایت با سیلندر هوای گرم گرم و منقبض کنید.اثر رضایت خود شما کامل شده است.دوم استفاده از دستگاه بسته بندی تمام اتوماتیک برای بسته بندی حرارتی شرینک، اول از همه، فیلم انقباض پذیر حرارتی (این بیشتر برای استفاده از فیلم تاشو مورد نیاز است) که روی دستگاه قرار می گیرد، و سپس پانچ می شود، محصول را قرار می دهد، مهر و موم و برش می دهد. ، به طور مستقیم از طریق دستگاه بسته بندی حرارت و انقباض کوره، پس از کوره خارج شد، اثر کوچک شدن کامل می شود!

 

انواع زیادی از فیلم های انقباض پذیر حرارتی وجود دارد، مانند فیلم گرما انقباض پذیر PVC، فیلم انقباض پذیر حرارتی PE،فیلم شرینک PLA سازگار با محیط زیست، فیلم قابل انقباض حرارتی PET و سایر مواد.

 

Food PLA Flexible Film

 

فیلم Flexible Food PLA

 

ویژگی های انقباض فیلم انقباضی:

 

1. با استفاده از مواد خام انتخاب شده، سالم و ایمن از نظر زیست محیطی، مقاوم و مقاوم در برابر سرما، مقاوم در برابر پیچش و چرخش، پردازش آسان به فرکانس بالا.

2، میزان انقباض بزرگ است، پس از انقباض حرارتی می توان آن را محکم بسته بندی کرد، همچنین می توان آن را به یک کیسه مستقیم (باز شدن در هر دو انتهای کیسه) پس از انقباض حرارت تبدیل کرد، انتهای دهانه می تواند مقاله را بلند کند، آسان است برای حمل؛

3، شفافیت خوب، عبور نور 80٪، می تواند محصولات، محصولات تبلیغاتی نامرئی را نمایش دهد، بلکه خطاهای توزیع را در پیوند تدارکات کاهش می دهد.

4، ضد رطوبت، ضد آب، ضد گرد و غبار، نه تنها می تواند به یک اثر بسته بندی خوب دست یابد، بلکه محصول را زیبا می کند، بلکه در محافظت از محصول نیز نقش دارد.

 

بنابراین هنگام انتخاب یک فیلم انقباض پذیر حرارتی، چگونه یک فیلم انقباض پذیر حرارتی را انتخاب می کنید که مناسب محصول شما باشد؟به شرح زیرتولید کننده فیلم شرینک چند منظورهبه سراغ شما می آیند تا آنها را یکی یکی معرفی کنید.

 

فیلم انقباض پذیر پی وی سی یک قالب دمشی دو بار ساخته شده از پی وی سی مخلوط با ده ماده کمکی است.شفافیت خوب، انقباض آسان، استحکام بالا، انقباض را می توان با توجه به نیاز کاربر، عملکرد قوی و غیره تنظیم کرد، همچنین عملکرد منحصر به فرد pvc آن (باران، آتش، آنتی استاتیک، فرم دهی آسان) و ورودی کم pvc، زیاد است. خروجی این ویژگی ها به خوبی توسط اکثر کاربران دریافت می شود و به طور گسترده در مصالح ساختمانی، بسته بندی و سایر صنایع استفاده می شود.

 

فیلم شرینک PE یک فیلم انقباض حرارتی شفاف است.پلی اتیلن معمولا در سه دسته استفاده می شود، یعنی: LDPE HDPE LLDPE سه مونومر پلی اتیلن یکسان هستند، با این تفاوت که شرایط فرآیندی که برای سنتز این پلی اتیلن ها استفاده می شود متفاوت است، بنابراین سه پلی اتیلن مختلف تولید می شود.تنوع، عملکرد سه ماده تفاوت زیادی دارند.به طور گسترده ای در شراب، قوطی، آب معدنی، نوشیدنی های مختلف، پارچه و سایر محصولات کل بسته استفاده می شود.

 

PLA اکسترود شده یا فیلم برداری می شود که به آن فیلم پلی لاکتیک اسید یا فیلم PLA می گویند.بر پایه موجودات نشاسته ای مانند ذرت، گندم و کاساوا است.برای بدست آوردن گلوکز توسط آنزیم تجزیه می شود و سپس توسط باکتری های اسید نرم تخمیر می شود تا به اسید لاکتیک تبدیل شود.پس از پلی استر ترموپلاستیک قابل تجزیه بیوشیمیایی، پلی لاکتیک اسید دارای زیست سازگاری خوب، ایمنی محیطی، بدون سمیت، خواص مکانیکی خوب و شفافیت نور و عملکرد پردازش خوب است.می توان از آن در فیلم مالچ، کیسه های بسته بندی مواد غذایی، داروها و غیره استفاده کرد. مواد بسته بندی که معمولاً به عنوانفیلم Flexible Food PLA.

 

اثر انقباض فیلم گرما انقباض پذیر بهتر و بهتر می شود و عملکرد قوی تر می شود.با بهبود کیفیت زندگی، فیلم بسته بندی متنوع می شود و الزامات برای فیلم شرینک بالاتر و بالاتر می رود.نقش اصلی فروش و حمل و نقل محصولات مختلف تثبیت، پوشش و محافظت از محصول است.فیلم قابل انقباض حرارتی باید دارای مقاومت در برابر سوراخ شدن بالا، انقباض خوب و تنش انقباض مربوطه باشد.

درخواست خود را به طور مستقیم به ما بفرستید

سیاست حفظ حریم خصوصی چین کیفیت خوب برش فیلم رول عرضه کننده. حقوق چاپ 2017-2024 shrinkfilmroll.com . تمامی حقوق محفوظ است.