پیام فرستادن
اخبار
خونه > اخبار > اخبار شرکت در مورد تفاوت PET، PETG، و RPETG شرینک فیلم
مناسبت ها
با ما تماس بگیرید
86-027-83991169
حالا تماس بگیرید

تفاوت PET، PETG، و RPETG شرینک فیلم

2023-03-24

آخرین اخبار شرکت در مورد تفاوت PET، PETG، و RPETG شرینک فیلم

PET در حال حاضر به طور فزاینده ای به عنوان یک ماده بسته بندی استفاده می شود، نه تنها برای بطری های نوشابه، بلکه برای PET غیر کریستالی، قوطی ها و ورق های PET کریستالی.در پنج سال گذشته، PET درجه مهندسی و کوپلیمرها به ترتیب به عنوان محصولات پلیمری جدید برای مواد بسته بندی مهندسی و تخصصی استفاده شده اند.

HYFتولید کننده حرفه ای فیلم شرینک PETG است و ما می خواهیم تفاوت بین فیلم شرینک PET/PETG/RPETG را به شما معرفی کنیم.

 

PETG

کوپلی استر PETG نمونه دیگری از یکی از بسیاری از کوپلی استرها است.برخلاف PCTA که با اسید اصلاح می شود، PETG یک پلیمر اصلاح شده با دیول است که از دیول CHDM ترکیب شده با TPA و اتیلن گلیکول تشکیل شده است.کوپلی استر PETG را می توان قالب گیری یا اکسترود کرد و معمولاً ماهیت بی شکل، شفافیت خود را حفظ می کند و حتی در مقاطع بسیار بزرگ تقریباً بی رنگ است.

دارای سفتی، سختی و چقرمگی خوب حتی در دماهای پایین است.PETG را می توان در دمای مذاب 400-450 درجه فارنهایت اکسترود و قالب گیری کرد تا بطری های شفاف برای شامپوها، مواد شوینده مایع، محصولات بهداشتی، روغن های معدنی و بسته بندی مواد غذایی ساخته شود.این ماده مطابق با استانداردهای FDA برای تماس با مواد غذایی است.

 

Difference of PET, PETG, and RPETG Shrink Film

 

RPTG

مانند فیلم معمولی PETG شرینک، در درجه اول برای ساخت لیبل های شرینک آستین (برچسب های کوچک) استفاده می شود.هیچ تغییری در فرآیند استفاده از جمله روش های چاپ، جوهر، چسب و آستین لازم نیست.علاوه بر تمام مزایا و عملکرد فیلم شرینک PETG معمولی، با کاهش انتشار CO2 سازگارتر با محیط زیست است.یک بطری محصول بازیافتی می تواند 10 لیبل شرینک بسازد.

فیلم کوچک RPETGمی تواند برای لیبل های شرینک در زمینه های مختلف مانند: غذا، نوشیدنی، آبجو صنایع دستی، شراب و مشروبات الکلی، محصولات غذایی، برچسب خصوصی، محصولات خانگی، مراقبت های شخصی، خودرو و غیره استفاده شود.

 

Difference of PET, PETG, and RPETG Shrink Film

 

PET

استفاده موفقیت آمیز PET در مواد بسته بندی نوشابه نوشابه به دلیل چقرمگی و شفافیت، قابلیت جهت گیری، ارزش اقتصادی عالی و توسعه فناوری پردازش بطری با سرعت بالا است.قوطی های نوشابه PET سبک وزن، مقاوم در برابر شکستن، قابل استفاده مجدد و هوابندی بسیار خوبی هستند که باعث صرفه جویی در کار، انرژی و هزینه در تمام مراحل از تولید کننده تا مصرف کننده می شود.

کوپلیمر PET به آرامی متبلور می شود که به آن امکان می دهد بطری های نوشابه نوشابه با کیفیت بالا را تحت طیف گسترده ای از شرایط پردازش تولید کند.یک پلیمر قالب گیری با اکستروژن نیز موجود است.این ماده استحکام مذاب عالی را با سرعت کریستالیزاسیون آهسته ترکیب می کند که می تواند به راحتی بر روی تجهیزات قالب گیری دمشی اکستروژن مناسب پردازش شود.

دیگر کاربردهای نهایی PET برای پوشش اکستروژن و قالب گیری اکستروژن فیلم ها و ورق ها است.PET به عنوان ماده پوشش اکستروژن برای بسته بندی مقوایی قابل پخت استفاده می شود و PET کریستالی (CPET) نیز می تواند به عنوان ماده پایه برای ساخت ورقه ها در کوره ها استفاده شود.

 

 

اگر می خواهید آستین شرینک فیلم بخرید لطفابرای ما پیام ارسال کنید،ما همچنین فیلم PLA و فیلم PVC را برای فروش داریم.

 

درخواست خود را به طور مستقیم به ما بفرستید

سیاست حفظ حریم خصوصی چین کیفیت خوب برش فیلم رول عرضه کننده. حقوق چاپ 2017-2024 shrinkfilmroll.com . تمامی حقوق محفوظ است.