پیام فرستادن
اخبار
خونه > اخبار > اخبار شرکت در مورد توپ FULL SHRINK و اسلایدها
مناسبت ها
با ما تماس بگیرید
86-027-83991169
حالا تماس بگیرید

توپ FULL SHRINK و اسلایدها

2018-01-22

آخرین اخبار شرکت در مورد توپ FULL SHRINK و اسلایدها

توپ FULL SHRINK و اسلایدها


ترکیب شکل و رنگ به برند شما تاثیر می گذارد


حضور کمربند خود را افزایش دهید و از رقابت با استفاده از آستین آستین بلند استفاده کنید. با 360 درجه پوشش کامل بدن، شما فضای مورد نیاز برای ارتقاء نام تجاری خود را به حداکثر می رسانید و پیام خود را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهید. تکه های کوچک مناسب هر ظرف منحصر به فرد و شما می توانید نوار های کوچک برای ظروف پلاستیکی که برای افزایش جذابیت قفسه به حداکثر می رسد را دریافت کنید. ما عرضه PET (G)، PVC، OPS و PLA Shrink Sleeves را ارائه می دهیم. تصور کنید که امکان دارد و ما به آن واقعیت را کمک خواهیم کرد.


برچسبهای آستین کوتاه بر روی یک فیلم قابل انعطاف چاپ میشوند که از دکوراسیون 360 درجه عالی برخوردار است. پس از گرم شدن، این فیلم یک دکوراسیون زیبای زیبایی را ایجاد می کند که مطابق با هر ظرف و اندازه شکل است. این بسته بندی جذاب تقاضای کاربر نهایی را برای هر فضای قفسه ای فراهم می کند.
نگران محیط زیست هستید؟ ما هم! به همین دلیل است که ما برای تولید مواد ناخواسته از جریان بازیافت PET استفاده کرده ایم. از ما بخواهید که چطور آستین آستین بدن می تواند به شما و مشتریانتان کمک کند تا بازیافت محصول را بهبود بخشد!


چرا انتخاب اسکرین شاتکریت؟

1) از دیدگاه بازاریابی، توانایی تبلیغ محصول خود را از هر زاویه بسیار جذاب است. این باعث می شود که فروش محصول خود را به فروشندگان آسان تر کند زیرا فضای قفسه ای قابل تنظیم است.


2) گروه های کوچک ما در حال بازیافت زباله هستند. نوارها به راحتی برداشته میشوند و اجازه می دهند کل بطری یا ظرف با حداقل دفع زباله بازیافت شود.


3) این یک فشرده سازی است که باند آشکار را برای همه محصولات غذایی و دارویی اجرا می کند. آنها موجب آرامش خاطر مشتریان و فروشندگان می شوند، و همچنین به انجام الزامات قانونی می رسند.


علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد افزایش آگاهی محصول خود با کوچک کردن برچسب ها؟ امروز با ما تماس بگیرید با هم ما گزینه های مربوط به فیلم، اتمام و هر برنامه خاصی را که ممکن است نیاز داشته باشیم بحث خواهیم کرد.

درخواست خود را به طور مستقیم به ما بفرستید

سیاست حفظ حریم خصوصی چین کیفیت خوب برش فیلم رول عرضه کننده. حقوق چاپ 2017-2024 shrinkfilmroll.com . تمامی حقوق محفوظ است.