پیام فرستادن
اخبار
خونه > اخبار > اخبار شرکت در مورد در مورد SHRINK WRAP چقدر می دانید؟
مناسبت ها
با ما تماس بگیرید
86-027-83991169
حالا تماس بگیرید

در مورد SHRINK WRAP چقدر می دانید؟

2023-02-06

آخرین اخبار شرکت در مورد در مورد SHRINK WRAP چقدر می دانید؟

آوردن محصولاتبرای مصرف کنندگان به لطف انعطاف پذیری، دوام و سایر مزایای ارزشمند روکش کوچک، تجربه ای برجسته است.تنها با یک رول از فیلم کوچک مناسب و منبع گرمایش، همه ابزارهای مورد نیاز برای ضد آب و هوا و ضد دستکاری محصولات خود را در اختیار دارید.این راهنما تمام اطلاعاتی را که باید در مورد چیستی فیلم شرینک، ویژگی‌های فیلم کوچک، فیلم‌های کوچک شونده رایج و موارد دیگر بدانید در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

PVC Shrink Film

 

فیلم شرینک پی وی سی

 

Shrink Film چیست؟

 

 

فیلم شرینک (همچنین به عنوان بسته بندی کوچک شناخته می شود) یک ماده پلیمری همه کاره است که در بسته بندی محصولات نهایی استفاده می شود.با اعمال گرما به فیلم، فیلم را کاتالیز می کند تا به طور محکم در اطراف موردی که در آن قرار گرفته است جمع شود.وقتی فیلم به درستی خنک شود، در این حالت باقی می ماند.بنابراین فیلم شرینک یک مانع محافظ شفاف و طولانی مدت در اطراف محصول ایجاد می کند.

 

 

ویژگی های فیلم Shrink

 

 

6 ویژگی فیلم شرینک در زیر به تفصیل آمده است.اینها هنگام استفاده از آنها برای بسته بندی محصول، ملاحظات مهمی هستند.

 

نیروی کوچک کردن

 

نیروی انقباض معمولاً میزان نیرویی را که فیلم شرینک به محصول شما وارد می کند به شما می گوید.هنگامی که چندین اقلام را بسته بندی می کنید و نیاز دارید که آنها آسیب نبینند، نیروی جمع شدن نقش مهمی دارد.این امر مخصوصاً زمانی صادق است که یک دسته کوچک کاغذ یا جعبه های مقوایی سبک وزن را بپیچید.

 

جهت کوچک شدن

 

فیلم‌های شرینک دارای جهت‌گیری دو محوره و جهت‌گیری ترجیحی هستند.فیلم های دو محوره در هر دو جهت به طور یکسان کوچک می شوند.فیلم های ترجیحی در هر دو جهت کوچک می شوند.مزیت فیلم های ترجیحی این است که می توان از فیلم کمتری برای جلوگیری از اعوجاج محصول استفاده کرد.

 

میزان انتقال رطوبت

 

انتقال رطوبت کم به داخل و خارج از بسته بندی مهم است و برای افزایش عمر مفید باید از این ویژگی آگاه باشید.

 

ضد مه

 

فیلم های ضد مه برای محصولات غذایی برای کاهش تجمع رطوبت روی فیلم استفاده می شود.رطوبت می تواند مه ایجاد کند که می تواند در مشاهده محصول از طریق فیلم اختلال ایجاد کند.

 

مقاومت در برابر سوراخ شدن و پارگی

 

این اندازه گیری می کند که واقعاً شکستن فیلم چقدر دشوار است و پس از سوراخ شدن فیلم چقدر دشوار است.به طور معمول، فیلم‌هایی با مقاومت سوراخ‌شدگی بالا در برابر پارگی مقاومت کمتری دارند.اگر نیاز به این مبادله دارید، مشخصه مهمتر را انتخاب کنید.یک فیلم کوچک را انتخاب کنید که امنیت محصول را با دسترسی آسان به محصول واقعی متعادل کند.برای جلوگیری از ضعیف شدن فیلم قبل از استفاده حتماً روکش را در محل نگهداری خنک نگهداری کنید.

 

بوها

 

فیلم های مانع بو برای جلوگیری از ورود یا خروج بوهای غیرقابل قبول بسته شما استفاده می شود.مشتریان خود را پس از خرید محصولی با بوی نامطبوع ناامید نکنید.

 

PVC Shrink Film

 

فیلم شرینک پی وی سی

 

فیلم های انقباضی پی وی سی

 

 

کلرید پلی وینیلمتداول ترین ماده بسته بندی شده است که برای محافظت از محصولات خرده فروشی و حمل و نقل استفاده می شود.

فرم های سخت PVC بادوام هستند و می توانند در کاربردهایی مانند پروژه های ساختمانی و محصولات خانگی استفاده شوند.در بسته بندی، PVC برای سازه های سخت و انعطاف پذیر مناسب است.

PVC در بسیاری از کاربردها در صنعت ساختمان و ساخت و ساز و همچنین در صنایع بهداشتی، الکترونیک و خودرو استفاده می شود.در محصولات مختلف از لوله‌ها و سایدینگ گرفته تا کیسه‌های خون و لوله‌ها، عایق سیم و کابل، اجزای سیستم شیشه جلو، بسته‌بندی تاول‌ها، بالابرها و غیره استفاده می‌شود.کاربردهای فیلم شرینک پی وی سی شامل بسته بندی سی دی و دی وی دی، جعبه بازی و نرم افزار و سایر اقلام غیر خوراکی است.

با این حال، PVC دارای معایب قابل توجهی است.پی وی سی در دماهای پایین خاص شکننده می شود و در دماهای بالا خاصی چروک می شود.مقاومت در برابر پارگی در هنگام سوراخ شدن زیاد است، اما مقاومت آن در برابر سوراخ شدن پایین است.

فیلم کوچک براقیت می‌افزاید تا جذابیت بصری بسته‌بندی محصول شما را افزایش دهد و می‌توانید گرافیک‌های باکیفیت را برای مشاهده خرده‌فروشی بسیار مطلوب چاپ کنید.شما همیشه می توانیدبا ما تماس بگیریدبرای یک نقل قول رایگان در مورد فیلم کوچک.

 

درخواست خود را به طور مستقیم به ما بفرستید

سیاست حفظ حریم خصوصی چین کیفیت خوب برش فیلم رول عرضه کننده. حقوق چاپ 2017-2024 shrinkfilmroll.com . تمامی حقوق محفوظ است.