پیام فرستادن
اخبار
خونه > اخبار > اخبار شرکت در مورد چگونه طراحی بسته بندی آبجو شما می تواند برچسب ها را کاهش هزینه و افزایش فروش
مناسبت ها
با ما تماس بگیرید
86-027-83991169
حالا تماس بگیرید

چگونه طراحی بسته بندی آبجو شما می تواند برچسب ها را کاهش هزینه و افزایش فروش

2017-12-15

آخرین اخبار شرکت در مورد چگونه طراحی بسته بندی آبجو شما می تواند برچسب ها را کاهش هزینه و افزایش فروش

چگونه طراحی بسته بندی آبجو شما می تواند برچسب ها را کاهش هزینه و افزایش فروش

سالهاست که بطری های شیشه ای، زمانی که به بسته بندی آبجو می آیند، اساس کیفیت و برترند. برای کارخانه های شیرینی سازی، ایده استفاده از قوطی های آلومینیومی برای توزیع آبجو به عنوان ارزان تر و جایگزین با کیفیت پایین تر دیده می شود. به همین ترتیب، برای مصرف کنندگان، قوطی های آلومینیوم نمایندگی غیرقابل اعتباری را ارائه می دهند - یکی که ادعا می کند طعم فلزی ناخوشایند در دهان امبیر را ترک می کند. امروزه این اسطوره های طولانی مدت به طور آهسته ای از بین رفته اند، زیرا صنعت بسته بندی آبجو تغییر قابل توجهی نسبت به مخزن فلز داشته است. ادراک از برتر بودن بطری شفاف می شود، زیرا بیشتر و بیشتر آبجوسازی، هر دو در سطح جهانی و صنایع دستی، به عنوان یک ماده بسته بندی مرسوم، انتخاب می شوند. قوطی ها از بطری های شیشه ای سبک تر هستند و آنها را برای حمل و نقل به توزیع کنندگان و یا انتقال به BBQ بزرگ. علاوه بر این، قوطی ها بیشتر بازیافت می شوند و با توجه به توانایی های مسدود شدن نور، این محصول برای مدت طولانی تر می شود!

در حالی که کیفیت مواد بسته بندی شده و همچنین محصول مایع برای رضایت مشتری بسیار مهم است، طراحی بسته بندی قوطی های آبجو عامل مهمی برای متقاعد کردن متفکران است که می گویند: "پایین پایین!" از شواهد عرضه کننده، شواهد نشان می دهد که طراحی مناسب یک آبجو نمیتواند فقط به افزایش فروش کمک کند، بلکه هزینههای تولید را نیز کاهش میدهد. برای کارخانه های تولید شیرینی که می توانند محصولات خود را حمل کنند و حمل کنند، هنگام انتخاب روش برچسب زنی باید با دقت مورد توجه قرار گیرند.

روش درست تزئین، یک آبجوسازی را تضمین می کند که بهترین لایه سود خود را بر روی برچسب های خود می گیرد. در مقایسه با قبل از چاپ قوطی های خالی، که اغلب نیاز به مقادیر حداقل مقدار سفارش، استفاده از برچسب ها به قوطی های چاپ نشده، انعطاف پذیری بیشتری را ارائه می دهد و صرفه جویی در هزینه را ارائه می دهد. علاوه بر این، زمان و منابع سرمایه گذاری در طراحی یک آبجو می تواند نمایندگی قوی از آگاهی نام تجاری شرکت و شخصیت بازاری کلی را تضمین کند. برچسب مناسب می تواند تفاوت بین آبجو خود را اولین تاثیر بر روی خریدار و یا به سادگی ترکیب در میان رقبا در قفسه های فروشگاه.

انتخاب برچسب آبجو می تواند

متاسفانه مسیر طراحی برچسب ها کاملا صاف نیست. در طی مرحله طراحی برچسب های خود، مخصوصا در هنگام انتخاب محصول برچسب زدن، ممکن است در صنایع لبنی مشکلی ایجاد شود. اخیرا پیشرفت های جدیدی در صنایع برچسب زنی وجود دارد که به این فرایند تصمیم گیری برچسب زنی کمک می کند. یک مثال از چنین محصول، استفاده از برچسب های آستین کوتاه برای مخازن آبجو است که مطابق با هر منحنی کانتینر است. با انعطاف پذیری که نشان می دهد آگهی های کوچک را فراهم می کند، طراحان اکنون قادر به تزئین میوه در اشکال مختلف هستند - گرافیک فوق العاده با کیفیت بالا از بالا به پایین و 360 درجه در اطراف - گزینه های طراحی عملا بی حد و حصر است!

برچسب های آستین کوتاه چیست؟

برچسب های آستین کوتاه، طراحان بسته بندی آبجو را قادر می سازد تا قوطی های خود را در قفسه ها زندگی کنند. این برچسب ها یک تجدید نظر زیبایی شناختی و یکپارچگی کارکردی را به قوطی های آبجو می دهد که در آن روش های دیگر برچسب زدن، مسطح می شوند. این برچسب های بسیار جذاب چاپ شده، با استفاده از فن آوری های چاپ چندگانه، در فیلم کوچک انعطاف پذیر، و سپس به لوله تشکیل شده است. آنها می آیند، یا در فرم رول برای برنامه های کاربردی، و یا قبل از برش در پشته برای دستی استفاده می شود. هنگامی که حرارت از طریق یک تونل کوچک تونل اعمال می شود، فیلم کاهش می یابد، در اندازه کاهش می یابد، و به شدت با شکل کانگ مطابقت دارد.

با استفاده از برچسبهای آستین کوتاه، طراحان هم اکنون می توانند هویت های برند مجزا ایجاد کنند، در حالی که حداکثر فضای گرافیکی پر جنب و جوش، متن، فهرست مواد، کد های UPC و اطلاعات تغذیه ای را به حداکثر می رساند.

ملاحظات طراحی

از لحاظ طراحی خود، ضروری است که مهمترین جنبه های نام تجاری و محصول شما را در نظر بگیرید و بر این اساس آنها را در نظر بگیرید. اگر برند شما به شدت بر روی عنصر ماده تمرکز داشته باشد، مطمئن باشید که بر روی آن می توانید برجسته شوید! یا اگر آبجو شما یک داستان عالی داشته باشد، حتما برچسب خود را با صدای بلند و روشن روشن کنید. این همه می تواند با کمک آچار کمکی انجام شود. به یاد داشته باشید که توسعه گرافیک برای برچسب شما بسیار مهم است و شما باید برای مدت طولانی قبل از اینکه آماده باشید که محصول خود را بتوانید حمل و نقل کنید، شروع به کار کنید. به منظور استفاده بهتر از فضای برچسب و بهترین نتیجه با توجه به کیفیت گرافیکی، شما می خواهید طراح و سازنده شما از ابتدا همکاری داشته باشند.

هنگامی که شما به دنبال انتخاب برچسب یا سازنده تجهیزات خود هستید، قبل از قرار دادن محصول خود در دست خود، آنها را به درستی مصاحبه کنید. اطمینان حاصل کنید که آنها قبلا برچسب برچسب های آبجو را ایجاد کرده اند، درک درستی از صنعت خود داشته و رابطه قوی با دیگر تامین کنندگان داشته اند. توجه داشته باشید دقیق از زمان چرخش خود را و مسابقه آنها در مورد حداقل اجرا می شود. هر عرضه کننده ای که از کسب و کارتان کسب می کند قادر خواهد بود به آسانی به سؤالاتی مانند این پاسخ دهد.

به سلامتی!

درخواست خود را به طور مستقیم به ما بفرستید

سیاست حفظ حریم خصوصی چین کیفیت خوب برش فیلم رول عرضه کننده. حقوق چاپ 2017-2024 shrinkfilmroll.com . تمامی حقوق محفوظ است.