پیام فرستادن
اخبار
خونه > اخبار > اخبار شرکت در مورد مزیت های اصلی آستین کمکی برای بطری ها
مناسبت ها
با ما تماس بگیرید
86-027-83991169
حالا تماس بگیرید

مزیت های اصلی آستین کمکی برای بطری ها

2018-01-17

آخرین اخبار شرکت در مورد مزیت های اصلی آستین کمکی برای بطری ها

مزیت های اصلی آستین کمکی برای بطری ها

آستین کوتاه، به عنوان یک برچسب ایده آل برای بسیاری از محصولات در صنایع مختلف، به سرعت محبوبیت می یابد. به عنوان کوچک شدن آستین تبدیل و کاربرد تکنولوژی تبدیل شده است بیشتر جریان اصلی، تطبیق پذیری طراحی گرافیک، همراه با بازاریابی خلاق فعال شده توسط شکل ظرف ایجاد تمایز محصول است که می تواند توسط بسیاری از شرکت های مصرف کالاهای قابل استفاده است. این که آیا مواد غذایی، نوشیدنی، مواد شوینده خانگی، بطری های دارویی یا نوشیدنی، آستین کوتاه، گزینه ای مناسب برای برچسب زدن هستند.

مزایای آستین کوتاه


برچسب های آستین کم، در مقایسه با سایر تکنیک های تزئین برچسب، دو مزیت کلیدی برای بطری ها را ارائه می دهند.

آستین کوتاه می تواند دکوراسیون کامل ظرف را پشتیبانی کند. از آنجا که برچسب آستین در بسیاری از موارد می تواند تمام بطری را پوشش دهد، طراحان محصول و طراحان برچسب دارای سطح بالاتری برای ملاحظات سبک هستند. برچسب های نقطه سنتی کوچکتر هستند و میزان و سطح موجود را برای نمایش اطلاعات محصول محدود می کنند. با استفاده از آستین کوتاه بطری می توانید ظرف کامل را به عنوان یک بستر برای نام تجاری محصول، اطلاعات محصول، تبلیغات و ارتباطات اطلاعات نظارتی استفاده کنید. توانایی چاپ روی اکثریت منطقه قابل دسترس یک بطری، سازنده را برای ارائه اطلاعات بیشتر محصول به مصرف کننده در مقایسه با سایر گزینه ها فراهم می کند.

یکی دیگر از مزیت های اصلی سازگاری بین آستین های کوچک و بطری های منحصر به فرد است. شکل ظروف یک زیبایی شناسی مهم است و تنظیم شکل یک راه معمول برای ایستادگی کردن و تمایز از رقابت است. با این حال، زمانی که برچسب های حساس سنتی به ظروف منحصر به فرد شکل می گیرند، برخی از مزایا وجود دارد. این موارد شامل محدودیت برچسب و محتوای اطلاعات و مسائل مربوط به کاربرد الكترونیكی محدود است. آستین کوتاه می تواند این مسائل را از طریق دکوراسیون کامل ظرف حل کند.

چه باید بکنید با در نظر گرفتن آستین کوتاه بطری

الزامات اطلاعات مربوط به محصول برای نمایش در ظرف می تواند مورد توجه کلیدی باشد. بسته به بخش بازار، ممکن است مقررات مختلفی وجود داشته باشد که تعیین می کند که چه اطلاعاتی لازم است تا در بسته ظاهر شود و برای مصرف کنندگان قابل دسترس باشد. طرح های برچسب کوچک آستین می توانند گزینه هایی برای ادغام اطلاعات محصول بیشتر در گرافیک برچسب ارائه دهند.

مهم است که در هنگام انتخاب آگهی های ضخیم آستین برای بطری، فرآیند درخواست را در نظر بگیرید. در قطعه برچسب کوچک آستین، بسیاری از طراحان قرارداد می توانند یک نقطه ورود برای یک شرکت کالاهای مصرفی علاقه مند به استفاده از برچسب های آستین کوچک برای اولین بار ارائه کنند. برچسب های قبل از استفاده برای خالی کردن ظروف می تواند یک راه حل موثر برای سوئیچ اولیه به استفاده از برچسب های آستین کوچک باشد. این همچنین می تواند انعطاف پذیری برای مدیریت مقادیر کم تولید، تکمیل بازاریابی آزمون یا مدیریت تصمیمات سرمایه گذاری مربوط به نصب تجهیزات برچسب زدن جدید ایجاد کند.

قبل از رفتن از تونل کوچک، آگهی های کوچک آستین با استفاده از یک ماشین به صورت مداوم و یا به صورت جداگانه توسط دست استفاده می شود. دستی استفاده از برچسب ها می تواند یک انتخاب ایده آل برای اجرای کوتاه مدت یا برای مدیریت اشکال پیچیده خاص باشد. برچسب های دستکاری شده نیز یک گزینه مناسب برای به حداقل رساندن هزینه های سرمایه اولیه هستند. برچسب های ماشینکاری برای برنامه های کاربردی طولانی تر استفاده می شود و می توانند طیف گسترده ای از سرعت اجرا را با هزینه های متفاوت سرمایه ای پشتیبانی کنند.

مشکلات متداول شناسایی کارشناسان می توانند کمک کنند


طراحی برچسب های موثر نیاز به نرم افزار خاص و کارکنان طراحی آموزش دیده برای بهینه سازی ظاهر برچسب. با تکیه بر تجربه یک متخصص برچسب زدن، بسیاری از تولیدکنندگان از طرح مشکلات آثار هنری بر روی آستین جلوگیری می کنند. نتایج غیر منتظره و به طور بالقوه غیر قابل درک با کار با طراحانی که با تکنولوژی برچسب آستین تجربه دارند، اجتناب می شود.

انتخاب مواد برچسب توسط شکل ظروف، تجهیزات برچسب گذاری و طراحی تونل کوچک تحت تاثیر قرار می گیرد. انتخاب مناسب محتوا اطمینان حاصل خواهد کرد که برچسب تکمیل شده به درستی از طریق فرآیند کاهش می یابد و مانع از ظهور ظاهر پایان یافته می شود.

درز بندی برچسب معمولا نادیده گرفته می شود. طراحان شناخته شده می توانند در طراحی و همچنین قرار دادن روی بطری، درز را اجرا کنند. علاوه بر این، روشهای مناسب تبدیل برای اطمینان از کاربرد دقیق حلال استفاده شده برای پیوستن به برچسب مهره ضروری است. کاربرد نادرست یا استفاده از حلال اشتباه، می تواند طیف وسیعی از مشکالت از درزهای باز یا ضعیف تشکیل شده، به مسدود کردن مواد برچسب قبل از کاربرد برچسب باشد.

راه حل مناسب برای نیازهای خود را بیابید


برچسب های آستین کوتاه یک گزینه برچسب بزرگ برای بطری ها است. برچسب یک ظرف کامل، مزایای ملموس برای همه کاره طراحی گرافیک و بازاریابی خلاق را ارائه می دهد. برای کمک به انتخاب مواد مناسب و بهینه سازی ظاهر برچسب، از دانش کارشناسان طراحی برچسب ما استفاده کنید.

درخواست خود را به طور مستقیم به ما بفرستید

سیاست حفظ حریم خصوصی چین کیفیت خوب برش فیلم رول عرضه کننده. حقوق چاپ 2017-2024 shrinkfilmroll.com . تمامی حقوق محفوظ است.