پیام فرستادن
اخبار
خونه > اخبار > اخبار شرکت در مورد فیلم PETG و فیلم PVC: تفاوت آنها چیست؟
مناسبت ها
با ما تماس بگیرید
86-027-83991169
حالا تماس بگیرید

فیلم PETG و فیلم PVC: تفاوت آنها چیست؟

2023-01-26

آخرین اخبار شرکت در مورد فیلم PETG و فیلم PVC: تفاوت آنها چیست؟

PETG (پلی اتیلن ترفتالات گلیکول)یک سری پلی استر از رزین های پلاستیکی آمورف است.فیلم انقباض پذیر حرارتی تولید شده توسط PETG یک فیلم با چگالی بالا با نسبت استحکام بالا و شفافیت عالی است.فیلم شرینک PETG برای انواع فناوری‌های چاپ از ROTOGRAVURE تا FLEXO PRESS با استفاده از حلال بر پایه جوهر UV مناسب است.خصوصیات انقباض ذاتی آن اجازه می دهد تا تقریباً تمام ظروف را با اشکال منحنی که در جهت عرضی 78 درصد جمع می شوند بدون انقباض در جهت طولی بپوشانند و همچنین از "اثر لبخند" مشکل ساز در قسمت پایین ظروف جلوگیری می کند که باعث می شود انتخاب محبوب برای بسیاری از برنامه ها.

 

PETG Shrink film

فیلم کوچک کردن PETG

 

کلرید پلی وینیل،فیلم شرینک پی وی سیدر دماهای پایین جمع می شود و در عین حال چگالی بالایی خود را حفظ می کند.پی وی سی پرکاربردترین ماده است.شفافیت خوبی دارد، در دماهای متعدد منقبض می شود و در برابر آب و هوا بسیار مقاوم است.همچنین آسانترین کنترل در طول فرآیند جمع شدن و در عین حال مقاوم در برابر خراش است.فیلم شرینک پی وی سی از رزین پی وی سی به روش اتیلن ساخته شده است که با بیش از ده ها لوازم جانبی مخلوط شده و سپس دو بار باد می شود.با شفافیت خوب، انقباض آسان، استحکام بالا، نرخ انقباض که می تواند آزادانه بر اساس نیاز کاربر تنظیم شود و عملکرد قوی مشخص می شود!همچنین نسبتا ارزان است و کار با آن آسان است، که آن را به یک انتخاب محبوب برای بسیاری از برنامه ها تبدیل می کند.

 

 PVC shrink film

فیلم شرینک پی وی سی

 

 

چندین تفاوت بین فیلم PETG و فیلم PVC وجود دارد:

 

 

فیلم PETG و فیلم PVC هر دو نوع فیلم هستند که معمولاً برای کاربردهای مختلف استفاده می شوند.با این حال، تفاوت های کلیدی بین این دو وجود دارد که ممکن است یکی را برای یک برنامه خاص مناسب تر از دیگری کند.

 

خواص

 

PETG از PVC قوی تر و انعطاف پذیرتر است، اما PVC در برابر آب و مواد شیمیایی مقاوم تر است.

 

استفاده می کند

 

PETG اغلب در کاربردهای بسته بندی و علامت گذاری استفاده می شود، در حالی که PVC در طیف گسترده ای از کاربردها از جمله ساخت و ساز، کفپوش و محصولات بادی استفاده می شود.

 

قابلیت بازیافت

 

PETG راحت‌تر از PVC بازیافت می‌شود، زیرا می‌توان آن را ذوب کرد و به محصولات جدید تبدیل کرد.بازیافت PVC دشوارتر است، زیرا به امکانات بازیافت تخصصی نیاز دارد.

 

مقاومت شیمیایی

 

تفاوت دیگر این دو فیلم مقاومت شیمیایی آنهاست.فیلم PETG در برابر طیف وسیعی از مواد شیمیایی از جمله اسیدها و بازها مقاوم است، در حالی که فیلم PVC در برابر مواد قلیایی مقاوم‌تر است و در برابر اسیدها مقاوم‌تر نیست.

 

به طور کلی، انتخاب بین فیلم PETG و فیلم PVC به الزامات خاص برنامه مانند استحکام، انعطاف پذیری و مقاومت شیمیایی مورد نیاز بستگی دارد.

 

برای اطلاعات بیشتر لطفابه این لینک مراجعه کنید.

درخواست خود را به طور مستقیم به ما بفرستید

سیاست حفظ حریم خصوصی چین کیفیت خوب برش فیلم رول عرضه کننده. حقوق چاپ 2017-2024 shrinkfilmroll.com . تمامی حقوق محفوظ است.