پیام فرستادن
اخبار
خونه > اخبار > اخبار شرکت در مورد آستین: اما PVC، OPS، PETG و PLA چیست؟
مناسبت ها
با ما تماس بگیرید
86-027-83991169
حالا تماس بگیرید

آستین: اما PVC، OPS، PETG و PLA چیست؟

2018-01-17

آخرین اخبار شرکت در مورد آستین: اما PVC، OPS، PETG و PLA چیست؟

آستین: اما PVC، OPS، PETG و PLA چیست؟

همانطور که ذکر شد، برچسب های کوچک قابل انطباق یک انتخاب بسیار مقرون به صرفه بود. مواد اصلی مورد استفاده برای فیلم آستین PVC، PETG، OPS و PLA هستند. اگر این لغات معنی چیزی برای شما ندارند، پیشنهاد می کنم نگاهی به توضیحات زیر داشته باشید.

PVC (پلی وینیل کلراید). PVC دومین پلاستیک بر روی این سیاره است که در پشت پلی اتیلن قرار دارد. فیلم پی وی سی کیفیت خوب (به طور کلی بین 40 و 65٪)، و همچنین ارائه دقیق و دقیق، علاوه بر اینکه بسیار شفاف است، دارای کیفیت خوب است.

PETG (پلی اتیلن ترفتالات گلیکول). PETG گرانتر از PVC است، اما این مقاومترین فیلم با بالاترین قابلیت کاهش (تا 80٪) است. این مشخصه است که از طریق درخشش برتر و شفافیت عالی آن مشخص می شود.

OPS (پلی استایرن گرا). OPS یک فیلم با ضخامت کم است که تحت فرآیند کشش قرار دارد که متشکل از جهت گیری الیاف در جهت خاص است، که این جهت است که کاهش حرارت آن رخ خواهد داد. OPS اغلب برای ظروف استفاده می شود که می توانند به راحتی فشرده شوند.

PLA (پلی اتیلن اسید). PLA دارای کیفیت بسیار خوبی است اما هنوز ظاهری خیره کننده تر از سایر انواع فیلم دارد. این فیلم برای لحظه ای فیلم سازگار با محیط زیست است، حتی اگر در عمل برخی از اشکالات وجود دارد. PLA را می توان به عنوان مواد 100٪ مواد گیاهی ساخته شده است. با این حال هیچ کس واقعا این نوع مواد را در مقیاس صنعتی کمپلکس نمی کند. حتی همسایگان ما از جنوب. با این حال، به عنوان فرایند بازپرداخت را می توان در دماهای پایین، با استفاده از انرژی کمتر.

فیلم های مختلف هر کدام دارای اجزای خاص و ویژگی های خاص خود هستند. انتخاب مناسب شما نیاز به تجزیه و تحلیل دقیق از پروژه شما، شاید حتی بسته به محدوده زیست محیطی که می خواهید ترک کنید. خوشبختانه، یک مشاوره ساده با کارشناسان ما به شما این امکان را می دهد که فیلم مناسب را با توجه به نیازهای خود انتخاب کنید.

درخواست خود را به طور مستقیم به ما بفرستید

سیاست حفظ حریم خصوصی چین کیفیت خوب برش فیلم رول عرضه کننده. حقوق چاپ 2017-2024 shrinkfilmroll.com . تمامی حقوق محفوظ است.