پیام فرستادن
اخبار
خونه > اخبار > اخبار شرکت در مورد مطالعات نشان می دهد که فیلم های آستین کوتاه، میزان بازیافت را افزایش می دهد
مناسبت ها
با ما تماس بگیرید
86-027-83991169
حالا تماس بگیرید

مطالعات نشان می دهد که فیلم های آستین کوتاه، میزان بازیافت را افزایش می دهد

2018-01-19

آخرین اخبار شرکت در مورد مطالعات نشان می دهد که فیلم های آستین کوتاه، میزان بازیافت را افزایش می دهد

مطالعات نشان می دهد که فیلم های آستین کوتاه، میزان بازیافت را افزایش می دهد

فیلم های ضخیم آستین یکی از سریع ترین بخش های رو به رشد می باشد که بخش بزرگی به علت تاثیر قفسه ایجاد شده توسط توانایی آنها برای ارائه محصول 360 درجه ای است.


به گفته شرکت آمریکایی AWA الکساندر واتسون همکاران، آستین کوتاه در حال رشد در CAGR 5.5٪ و انتظار می رود در سال 2018 به فروش می رسد 12.750 میلیون متر مربع.


با این حال، تا به امروز یکی از ضعف های قابل بازیافت آستین های کوچک بوده است و صاحبان مارک های جهانی به طور فعال به دنبال راه هایی برای افزایش قابلیت بازیافت ظروف پلاستیکی کوچک آستین برای کاهش اثرات زیست محیطی خود هستند.


این راه حل در قالب محصول جدید RafShrink PO MDO 40 HS موجود است.


این شرکت نتایجی از یک تحقیق جامع در مورد بازیافت ضایعات آستین را ارائه کرد که در 1 فوریه در مجله فنی انجمن مجتمع پلاستیک (APR) در نیواورلئان، لوئیزیانا منتشر شد.


مطالعه انجام شده توسط شرکت های تولید پلاستیک نشان می دهد که RafShrink، یک برچسب فیلم بر پایه پلی اتیلن، رول خورده، باعث افزایش قابل بازیافت پذیری بیش از برچسب های PETG می شود، در حال حاضر برچسب استاندارد فیلم استاندارد برای برنامه های کاربردی آستین کوتاه، زمانی که با بطری های PET .
UPM Raflatac ادعا می کند Rafshinink PO MDO 40 HS با استفاده از انبساط MDO بالا 61٪ در 95 درجه سانتیگراد و بهترین در کلاس در 3٪، با وضوح بالا و براق، نام تجاری برتر را در فرم های بسته بندی جامد ارائه می دهد. فیلم کوچک نیز می تواند در سرعت های بالا استفاده شود، برچسب گذاری بیش از 50،000 ظروف در ساعت.


مطالعه نشان می دهد که در طی فرایند بازیافت، مواد پلی اتیلن، بر خلاف برچسب های PVC و PETG که با مواد PET بطری فرو می روند، جداسازی پاک از بطری های PET را با شناور شدن به بالای محلول شستشوی سس تضمین می کنند. RAFSHRINK PO MDO 40 HS با هدایت انتقادی توسط انجمن پلاستیک های Recyclers (APR) و پلت فرم بطری پلاستیکی اروپا (EPBP) مطابقت دارد.


در این تحقیق، Rafshrink PO در برابر PETG برچسب ها بر روی بطری های PET و مواد دیگر بسته بندی مورد آزمایش قرار گرفت. برچسب های Rafshinink PO نشان دهنده میانگین تشخیص 92٪ و 40٪ برای PETG برچسب آستین در هنگام آزمایش در 6 تولید کننده تجهیزات پیشرفته نزدیک مادون قرمز (NIR).


این مطالعه نشان می دهد که بطری های PET شفاف را می توان با استفاده از تجهیزات مرتب سازی NIR حتی زمانی که با یک آستین کوتاه بر پایه PO قرار گرفته اند شناسایی کرده است. در نتیجه، صاحبان مارک های که از RafShrink PO MDO 40 HS استفاده می کنند، می توانند میزان قابل بازیافت بسته بندی PET را به طور قابل توجهی افزایش دهند، در حالیکه اطمینان حاصل می شود که ظروف پلاستیکی Clear PET همچنان به وضوح و کیفیت بالا برای استفاده مجدد از محصولات غذایی و محصولات جهانی نیاز دارند.


"ما افتخار می کنیم که یک فیلم کوچک آستین مبتنی بر پلی اکسید، Rafshinink PO MDO 40 HS، برای بازار مواد غذایی و آشامیدنی ارائه دهیم. RafShrink با نیازهای سختگیرانه تولید کنندگان جهانی برای یک راه حل کوچک آستین با وزن سبک وزن که نام تجاری، بهره وری و پایداری "

درخواست خود را به طور مستقیم به ما بفرستید

سیاست حفظ حریم خصوصی چین کیفیت خوب برش فیلم رول عرضه کننده. حقوق چاپ 2017-2024 shrinkfilmroll.com . تمامی حقوق محفوظ است.